Lwówek Śląski, wybory 2018: Poznaj kandydatów

A A A Pdf Print16x16 Mail16x16
Napisano dnia: 2018-09-21 09:37:44
Przedstawiamy Państwu listę kandydatów ubiegających się o mandat radnego w wybory do Rady Miejskiej w Lwówku Śląskim. Kolejnym etapem wyborów samorządowych będzie zgłaszanie kandydatów na burmistrzów. Mogą to zrobić Komitety, które zgłosiły kandydatów na radnych w więcej niż połowie okręgów wyborczych.



Okręg nr 1 - Lwówek Śląski ulice: Malinowskiego, Plac Wolności, Sienkiewicza, Stogryna, Szkolna


KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- KOBIAŁKA Dawid Zdzisław, 25 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- PUCHALSKA-DANCEWICZ Daria, 58 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- GERTER Aneta Małgorzata, 43 lata, Rakowice Małe


Okręg nr 2 - Lwówek Śląski ulice: Browarna, Kościelna, Mickiewicza, Murarska, Orzeszkowej, PCK, Słowackiego, Szpitalna, Traugutta, Zamkowa

KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY PLATFORMA.NOWOCZESNA KOALICJA OBYWATELSKA
- CIECHANOWICZ Roman Antoni, 62 lata, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- KURYŁO Mateusz Zbigniew, 25 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- JĘDRZEJCZYK Joanna Ewa, 32 lata, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- ORZOŁ Krystyna Wanda, 57 lat, Lwówek Śląski


Okręg nr 3 - Lwówek Śląski ulice: Chrobrego, Działkowa, Konopnickiej, Krawczyńskiego, Krótka, Morcinka, Plater, Przyjaciół Żołnierza, Rzeczna, Słowicza, Targowa, Towarowa


KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY PLATFORMA.NOWOCZESNA KOALICJA OBYWATELSKA
- GAWEŁ Zbigniew,    57 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- FUŁAWKA Aleksander Jan, 32 lata, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- MIKŁASZEWSKI Robert Piotr, 51 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- SZAWŁOWSKA Elżbieta Maria, 52 lata, Lwówek Śląski


Okręg nr 4 - Lwówek Śląski ulice: Aleja Wojska Polskiego, Gryfowska, Henryka Brodatego, Jastrzębia, Kamienna, Leśna, Łąkowa, Matejki, Obrońców Pokoju, Partyzantów, Skwer Miast Partnerskich, Sobieskiego, 10 Dywizji

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- WRZESIŃSKI Szymon Krzysztof, 42 lata, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- KARASIŃSKI Marcin Edward, 43 lata, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- SUCHECKA Grażyna Barbara, 60 lat, Lwówek Śląski


Okręg nr 5 - Lwówek Śląski ulice: Betleja, Budowlanych, Daszyńskiego, Dworcowa, Graniczna, Jasna, Jaśkiewicza, Kilińskiego, Kombatantów, Kwiatowa, Ogrodowa, Piekarska, Polna, Potokowa, Rybna, Spółdzielcza, Struga, Tęczowa, Warsztatowa, Wiejska; Sołectwo: Mojesz

KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY PLATFORMA.NOWOCZESNA KOALICJA OBYWATELSKA
- MALCZEWSKI Tomasz, 38 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- ZIELIŃSKI Rafał, 27 lat. Mojesz

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- ECK Zbigniew, 58 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- TRZASKA Zdzisława Mirosława, 61 lat, Mojesz


Okręg nr 6 - Lwówek Śląski ulice: Górna, Jana Pawła II, Krasickiego, Sikorskiego, Staszica, Zielona, Zwycięzców

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- JONAK Tomasz Edward, 46 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- UGRYNOWICZ Elżbieta, 53 lata, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- PROSZKO Mariusz Janusz, 48 lat, Bielanka


Okręg nr 7 - Lwówek Śląski ulice: Agatowa, Asnyka, Chopina, Cicha, Kościuszki, Krzywa, Legionów, Łokietka, Norwida, Osiedlowa, Oświęcimska, Prusa, Reymonta, Stroma, Szymanowskiego, Topolowa, Żwirki i Wigury

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- MAZUR Paweł Jakub, 25 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- KUBIS Tomasz Andrzej,  42 lata, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- BRZOZOWSKI Bogusław, 59 lat, Lwówek Śląski


Okręg nr 8 - Lwówek Śląski ulice: Chabrowa, Dębowa, Kasztanowa, Kręta, Malownicza, Myśliwska, Nowy Świat, Pałacowa, Parkowa, Piękna, Płakowicka, Podgórska, Pszczela, Ptasia, Sadowa, Słoneczna, Spacerowa, Spokojna, Strzelecka, Tarnopolska, Torowa, Wąska, Widnica, Widokowa, Wyzwolenia, Zagajnik, Zbożowa, Złotoryjska, Żytnia; Sołectwo: Dworek

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- KOROL Marcin Stanisław, 30 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW PIOTRA WIŚNIOWSKIEGO
- WIŚNIOWSKI Piotr Jacek, 48 lat, Dworek

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- MIZERSKA Grażyna, 60 lat, Lwówek Śląski

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- STĘPLEWSKA Agnieszka, 40 lat, Lwówek Śląski


Okręg nr 9 - Sołectwa: Dębowy Gaj, Dłużec, Górczyca, Pieszków, Radomiłowice, Sobota


KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- PŁUCIŃSKA-DĄBROWSKA Ewa Róża, 65 lat, Dłużec

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- UBOGA Małgorzata, 55 lata, Sobota

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- KRÓL Izabela Anna, 35 lat, Dębowy Gaj


Okręg nr 10 - Sołectwa: Bielanka, Skorzynice, Zbylutów


KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- TOŁCZYK Franciszek, 59 lata, Bielanka

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- GIECEWICZ Angelika Jadwiga, 35 lat, Skorzynice

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- KOBLAK Tadeusz Edward, 54 lata, Zbylutów


Okręg nr 11 - Sołectwa: Chmielno, Gaszów, Skała, Ustronie, Żerkowice

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- KOŁODENNY Krzysztof Kamil, 22 lata, Ustronie

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- PAWŁOWICZ Franciszek Eugeniusz, 53 lata, Chmielno

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- GAŁKA Roman, 55 lat, Ustronie


Okręg nr 12 - Sołectwa: Kotliska, Rakowice Małe, Włodzice Małe, Włodzice Wielkie

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- RADZIŃSKI Marcin, 31 lat, Kotliska

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW PATRIOCI LOKALNI
- ZABAWA-PROSKA Izabela, 37 lat, Rakowice Małe

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- PYSZ Anita Iwona, 53 lat, Włodzice Wielkie

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- WRÓBLEWSKA Stefania, 59 lat, Kotliska


Okręg nr 13 - Sołectwa: Gradówek, Niwnice

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- REPLIN Krystyna Elżbieta, 55 lat, Niwnice

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- KRENZ Katarzyna Małgorzata, 39 lat, Niwnice

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- ŚWIERCZYŃSKI Arkadiusz Marceli, 24 lata, Gradówek


Okręg nr 14 - Sołectwa: Nagórze, Płóczki Dolne, Płóczki Górne

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- RUSINEK Mateusz Jan, 30 lat, Płóczki Górne

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- NESTOROWICZ Kinga Agata, 42 lat, Płóczki Górne

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- CZEPIEL Robert, 43 lat, Płóczki Dolne


Okręg nr 15 - Sołectwa: Brunów, Rakowice Wielkie, Radłówka


KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY PLATFORMA.NOWOCZESNA KOALICJA OBYWATELSKA
- NESTOROWICZ Agnieszka, 28 lat, Rakowice Wielkie

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA
- KONDELA Urszula Elżbieta, 50 lat, Radłówka

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA
- ZAMASZ Zbigniew Jan, 64 lat, Rakowice Wielkie

KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
- GRABOWICZ Mieczysław Stanisław, 62 lata, Rakowice Wielkie


źródło danych: PKW, na dzień 21.09.2018r,

Komentarze:
AparatDlw
Piątek, 2018-09-21 09:57
A dlaczego pani z Rakowic startuje na radna w okręgu nr 1 czyżby nie było chętnych z Lwowka
AparatXxx
Piątek, 2018-09-21 10:26
Wybrać najmłodszych z każdego okręgu to może jakoś będzie dobrze...
AparatAniela
Piątek, 2018-09-21 11:10
Zdecydowanie Pan Doktor Marcin Karasiński !!!!
AparatLwówekpl
Piątek, 2018-09-21 11:15
Patrzę na listy i przyznam, że jestem zaskoczony. Bardzo mało chętnych do wzięcia spraw w swoje ręce. Młodzi chłopcy z prawicy, dość przypadkowa lista PSLu Pani Burmistrz...
Na tym tle zdecydowanie najbardziej kompetentny wydaje się komitet nowego kandydata na burmistrza Maciejczyka. Całkiem dobre nazwiska i reprezentacja wszystkich środowisk - jakiś pomysł jest
AparatJestem na tAK
Piątek, 2018-09-21 11:25
Potwierdzam, Doktor Karasiński to najlepszy wybór. Zawsze mądry i merytoryczny głos. A to co robi dla szpitala i Przychodnia we Lwówku to mistrzostwo świata. Ja jestem na TAK
AparatKWW
Piątek, 2018-09-21 12:19
KWW Wspólnota Samorządowa to to samo co KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW IRENEUSZA MACIEJCZYKA wstydzą się swojej nazwy ?
Aparatkws
Piątek, 2018-09-21 12:20
Czas dać wilczy bilet obecnym starym radnym (dosłownie i w przenośni starym) któryz są mierni bierni ale wierni pewnemu lwóweckiemu kww o tradycjach prlowskich i kierują się zasadą nihil novi - nic nowego, a także działaja w myśl albo będzie po naszej myśli albo wcale (np basen). Śmieszne jest to źe w tym roku zmienili nazwę kww... Czyżby się wstydzili swoich dokonań pod poprzednią nazwą i chcą cichaczem kolejne 4 lata siedzieć i pierdzieć w stołki radnych???
Aparatk
Piątek, 2018-09-21 12:20
Stawiam na młodzież ale czy do tej pory któryś z kandydatów interesował się sprawami Gminy ? Czy posiadają jakąkolwiek wiedzę na temat finansów publicznych,czy któryś z kandydatów kiedykolwiek uczestniczył sesjach Rady ? ( oprócz obecnych)
Kandydaci proszę zweryfikujcie swoje predyspozycje. Proponuje ankietę na temat wiedzy o Gminie
AparatMarek
Piątek, 2018-09-21 13:24
Pilnowanie i rozwijanie spraw służby zdrowia to powinien być priorytetów każdej gminy.
Pan Marcin Karasiński nadaje się do tego jak nikt inny !!!

A, że jest super lekarzem z powołania, to osobiście widziałem jak w zeszłym tygodniu przybiegł w mundurku ze szpitala do przychodni, bo nie było pogotowia i zreanimował skutecznie pacjenta przez jakieś 40 minut. Pokażcie mi drugiego takiego !!!
AparatAmi
Piątek, 2018-09-21 14:00
Ja na pewno na swojego obecnego radnego, Pana Kubisa nie oddam głosu. Dlaczego? A co zrobił dla osiedla? Dla ulic które reprezentuje? No właśnie... Pana Mazura nie znam. Nawet nie wiem na jakiej ulicy mieszka, więc Panie Mazur-przykro mi. Szkoda, że nie kandyduje Mateusz Krasowski-chętnie i tym razem oddałabym na niego głos. A Pan Brzozowski? Nazwisko kojarzy mi się tylko z moją dawną nauczycielką od muzyki. Ech, jak zawsze - nikt się nie udziela przez lata a później nagle HOP i na radnego
Aparat123
Piątek, 2018-09-21 14:12
Wszystko fajnie, że ten Pan wypełnia swoje obowiązki służbowe należycie lecz ta absencja jest lekko mówiąc trochę za duża. Może lepiej i więcej mógłby zrobić startując do powiatu, który ma dużo więcej do powiedzenia w sprawie szpitali, Gdyż to Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. a nie Gminne Centrum Zdrowia ?
AparatPrzychodnia to nie wszystko
Piątek, 2018-09-21 14:46
Pan Marcin dobrze radzi sobie jako szef przychodni ale to nie ma nic wspólnego z byciem radnym. Będzie nim czy nie to nie ma znaczenia dla naszej przychodni. To jego miejsce pracy. Jak mój kandydat będzie dobrym dyrektorem szkoły gminnej to co to ma bycie z radnym? Jestem z innego okręgu ale śmieszy mnie to
Aparatqwerty
Piątek, 2018-09-21 15:54
Wymienić wszystkich i tyle...
Aparatdo: Marek
Piątek, 2018-09-21 16:03
Piszesz o radnym czy lekarzu? Zdecyduje się. Jako radny czy aby pan Marcin nie był przeciw budowę basenu razem z innymi radnymi ze Wspólnoty Samorządowej? Czy aby przez aferę z basenem i te plakaty na mieście to zmieniono nazwę Wspólnoty Samorządowej na KWW Ireneusza Maciejczyka?

Przestańcie zamydlać ludziom oczy że ten miły ten serdeczny ten koleżeński. Jak ktoś był radnym i przez 4 lata wyciągnął z gminy z diet grube tysiące to reklamujcie go i piszcie co zrobił. Ma mój głos.

Każdy okręg ma swoje ulice. Niech się pochwalą kandydaci-obecni radni co zrobili przez 4 lata. Lwowecki.info niedawno dał pytania i 14 z 15 radnych nie napisało bo nie miało co napisać. :D

Ja nie chcę miłych ładnych sympatycznych ale działaczy menadżerów kreatywnych i działających dla gminy w wielu kierunkach a nie myślących tylko o miejscu własnej pracy albo drodze do własnej posesji.
AparatBożena
Piątek, 2018-09-21 16:06
A ja stawiam na mlodych-pelnych enerii lwoweckich prawicowcow. Oni pomogą wrócic tu naszym wnukom i dzieciom!
Aparatgo ahead!
Piątek, 2018-09-21 16:20
W sumie to chyba logiczne, że jeśli ludzie chcą zmiany to zagłosują na nowych. Potrzeba ludzi z wizją i energią, którzy pchną gminę do przodu bo to co się dzieje obecnie to katastrofa. Za dekadę Lwówek straci ponad 10% ludności, to bardzo dużo. Trzeba sprowadzić ludzi młodych, którzy będą tu mieszkać i żyć. Dużo silniejszym magnesem będzie naładowana świezymi umysłami Lwówecka Prawica niż monoschematyczni i znudzeni ludzie od pana Maciejczyka. Pamietaj TWÓJ GŁOS + KWW LWÓWECKA PRAWICA = LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
AparatMieszkańcy Lwówka
Piątek, 2018-09-21 16:21
Obecna Pani Burmistrz być może ma dobre chęci, ale bycie burmistrzem dużej gminy nieco ją przerasta. Pan Maciejczyk to były zastępca Pana Kaziowa i zastępca Pani Szczęsnej przez dwa lata. Temu Panu już podziękujemy. Jedyna alternatywa dla Lwówka Śląskiego to KWW Lwowecka Prawica z Panem Dawidem Kobiałką jako burmistrzem na czele. Nowe, świeże spojrzenie na problemy gminy, duża wiedza w zakresie polityki na poziomie samorządu i nie tylko. Sprawdził się jako radny (zawsze przygotowany, najbardziej aktywny na sesjach), sprawdzi się jako burmistrz. Jedyna RZECZYWISTA alternatywa dla miasta.
Aparatgo ahead!
Piątek, 2018-09-21 16:22
W sumie to chyba logiczne, że jeśli ludzie chcą zmiany to zagłosują na nowych. Potrzeba ludzi z wizją i energią, którzy pchną gminę do przodu bo to co się dzieje obecnie to katastrofa. Za dekadę Lwówek straci ponad 10% ludności, to bardzo dużo. Trzeba sprowadzić ludzi młodych, którzy będą tu mieszkać i żyć. Dużo silniejszym magnesem będzie naładowana świezymi umysłami Lwówecka Prawica niż monoschematyczni i znudzeni ludzie od pana Maciejczyka. Pamietaj TWÓJ GŁOS + KWW LWÓWECKA PRAWICA = LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
Aparatmieszkanka
Piątek, 2018-09-21 16:29
Ja jestem ciekawa czy nowa władza zrobi coś w kwestii turystyki i promocji miasta. Lwówek nie ma zakładów pracy nie licząc marketów, ale ma za to ciekawa historie. Jest jakaś szansa o ile dostanie się Pan Wrzesiński , ale czy natłoku pracy zawodowej i prywatnej będzie jeszcze miał czas na historyczno - turystyczna promocje miasta , wątpię. A można by było wykorzystać jego walory, przyciągnąć więcej turystów. Ale kandydaci skupieni są na LAA. 3 dni imprezy i miasto znów umiera. Lwówek ma potencjał, tylko, po moim rozeznaniu nikomu się nie chce angażować i poświecić trochę czasu. A ludzi z inicjatywa i pomysłami spuszcza się jak niechciana wodę w toalecie. Wiec pytam czy nasi kandydaci będą otwarci na nowe pomysły, inicjatywy ludzi z pasja czy tylko na obietnicach się skończy?
AparatRadni GiM
Piątek, 2018-09-21 16:32
Świetnie by było, gdyby Doktor Karasinski w ogóle przychodził na zebrania Rady. Szanuje go bardzo jako lekarza i rozumiem, że na pewno jest bardzo zajety, ale po co kandyduje? Wystarczy przedstawić swoje zdanie innym radnym, a nie zajmować miejsce w radzie i zjawiać się RAZ NA PÓŁ ROKU
AparatBożena
Piątek, 2018-09-21 16:33
A ja stawiam na mlodych z lwoweckiej prawicy.pomoga wrocic naszym wnukom i dziecion do lwowka.mlodzi zapewne pelni energii i pomyslow!
AparatOsiedlooowq
Piątek, 2018-09-21 17:33
Pan Paweł Mazur młody, ambitny, od urodzenia mieszka na ulicy Asnyka. Dobrze znam jego ojca Artura, były wice burmistrz Lubomierza, to bardzo uczciwy człowiek, takich ze świecą szukać. Natomiast Pan Paweł z tego co wiem skończył niedawno studia wyższe, interesuje się biznesem, ekonomią i inwestycjami.
AparatTurysta
Piątek, 2018-09-21 17:39
Jeżeli chodzi o kwestie promocji zabytków miasta to chyba nie ma wątpliwości, ze Pan Szymon Wrzesinski to jedyny mądry wybór. Uczył dwoje moich dzieci historii, ogromna wiedza i ogromny zapał. Jeżeli za cos się bierze to na pewno da radę, tym bardziej, że historia Lwówka to jego konik. Prawdziwy lokalny patriota. Również jego mama Justyna Wrzesinska jest symbolem jakości szkolnictwa w Lwówku, czy komuś się to podoba czy nie
Aparatzachwycony
Piątek, 2018-09-21 17:47
niestety jakaś lipa z Radnymi chyba nikomu nie chce się startować z takiej dużej listy wybrałbym tylko 5 osób
AparatRadny musi być na sesjach
Piątek, 2018-09-21 17:52
Wasz cudowny lekarz z przychodni był najrzadziej widzianym radnym na sesjach? No to piękne kwiatki wychodzą! To może wybierzmy samych lekarzy? Są tacy mili i ratują zdrowie. Tylko czy uratują zadłużoną i wegetującą od lat gminę? Wybory do rady to nie wybory miss i mistera. Nie mieszkam już we Lwówku ale z przerażeniem obserwuję co się dzieje w moim rodzinnym mieście gdzie zostawiłem rodziców.
AparatZniesmaczony mieszkaniec
Piątek, 2018-09-21 19:37
Tak naprawdę jeżeli chodzi o wybór KWW PSL czy KWW Ireneusza Maciejczyka to oddajemy głos na to co już we Lwówku było, czyli nic. Miasto się wyludnia, w gminie wysokie bezrobocie. Połączenia drogowe w stronę większych miast (Jelenia Góra, Złotoryja) są w tragicznym stanie. Głosem rozsądku jest postawienie na młodych z Lwóweckiej Prawicy. Jedynym mankamentem jest ich wiek, ale jak się zastanowić to w sumie jest to ich atut. W tak młodym wieku udało im się zorganizować i obsadzić się wszystkie okręgi. Myśl, że mogą przynieść Gminie wiele dobrego.
Aparat+++
Piątek, 2018-09-21 19:38
Średnia wieku kandydatów 50+...
AparatPIS
Piątek, 2018-09-21 19:52
A gdzie pis? Są maciejczyki, są z po, z psl czyli sami swoi, oprócz nich lwówecka prawica,pare innych, a pis nie startuje??? Nie chce mi się wierzyć!!!!!! CZY TO SĄ WSZYSCY KANDYDACI??????
AparatCiekawa średnia wieku KWW
Piątek, 2018-09-21 20:05
KWW Lwówecka Prawica - średnia kandydatów to 30 lat

KWW Ireneusza Maciejczyka - średnia kandydatów to 51 lat

KWW Polskie Stronnictwo Ludowe - średnia wieku to 54 lata

Inne KWW dla mnie są warte uwagi bo nie mają szans na większość w radzie i wprowadzenie własnych uchwał. To tylko karmienie radnych dietami.
AparatLwówczanin
Piątek, 2018-09-21 21:18
P.Dawidzie Kobiałka ma Pan mój głos !
Mieszkaniec Szkolnej ...
Aparatmieszkanka pł
Piątek, 2018-09-21 22:22
P.Kobiałka ma Pan mój głos! a z płóczek to lepszych kandydatów nie było? Pan rusinek najlepszy,doświadczony a reszta to samo dno..... trzymamy kciuki za młodzież! !!!!!!!
AparatBono
Piątek, 2018-09-21 22:29
i to jest właśnie istota demokracji. każdy ma czynne i bierne prawo wyborcze, ktoś może startować, a ktoś inny ma prawo go wybrać lub też nie. I to jest fajne
AparatStop dietom dla emerytów
Piątek, 2018-09-21 22:38
To jak dajemy dziadkom diety jako dodatki do niskich emerytur czy idziemy w kierunku młodości? Najmłodszy burmistrz w województwie lubuskim i w Polsce Bartłomiej Bartczak miał 24 lata jak został burmistrzem Gubina i pozyskał dla miasta ponad 20 mln na inwestycje. Zawsze miasto płaciło z podatków mieszkańców a teraz płaci Unia Europejska i inne fundusze. Kolejne wioski dał na 40 mln. Teraz ludzie są zadowoleni jak nigdy.
AparatPiss =prawica ?
Piątek, 2018-09-21 22:52
Powiedzcie mi proszę dlaczego kandydaci i działacze PIS ukryli się w KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LWÓWECKA PRAWICA ???????????!!!!!!!
Aparatinterpelacje
Piątek, 2018-09-21 23:09
No to ciekawa jestem jak to jest z tą nie działalnością, bo na stronie internetowej wspomnianego radnego znalazłam mnóstwo interpelacji, wniosków, informacji,zaproszeń apeli i listów otwartych w sprawach gminnych. Trąci to trochę czarnym "pijarem", bo choć mieszkam daleko od Lwówka znalazłam potrzebne info. Ale w sumie takie prawo konkurencji :-) wyborczej
Aparatxzx
Piątek, 2018-09-21 23:15
Tacy specjaliści od funduszy to czemu już przed 2014 to wszystko nie zostało wyremontowane już lepiej dać szanse dla młodzieży jak już młodzież oleje to miasto to będzie miasto emerytów i pustych ulic :)
AparatMama 2 nastoletnich dzieci
Piątek, 2018-09-21 23:22
Licze,ze lwowecka prawica na czele z Panem Kobialka cos zmieni i pojawi sie pomysł jak zatrzymac nasze dzieci we lwowku!czas na zmiany!mlody nie znaczy nieodpowiedni!dajmy temu Panu i jego ludziom szanse sie wykazac!
AparatBożena
Piątek, 2018-09-21 23:33
A co Pana Karsińskiego to dobry lekarz-fakt,ale radny gorzej niz przecietny,w ogóle nie pojawial sie na sesjach-chyba nieo to chodzi w byciu radnym.
AparatLwówecki dyplomata
Piątek, 2018-09-21 23:55
Myśląc o przyszłości bardzo uroczej miejscowości z której jestem dumny oczekuję od nowych władz aby nie myśleli tylko o swoich prywatnych interesach, lecz o interesach miasta i wszystkich mieszkanców! W dzisiejszych czasach młodzi ludzie mają wiele do zaoferowania i taką osobą jest właśnie Pan Dawid Kobiałka. Jestem pełen podziwu dla Pana Dawida za to jaki jest sumienny i obowiązkowy działając jako radny! Będzie dobrą wizytówka naszego miasta! Panie Dawidzie oddaje na Pana swój głos i zachęcam do tego ludzi którzy mam nadzieję świadomie, przemyslanie i dobrowolnie zagłosują na nowego Burmistrza miasta!
AparatQaz
Sobota, 2018-09-22 08:03
Popieram Lwówecką Prawicę, ale D. Kobiałka nie może kandydować na burmistrza, skoro został zarejestrowany jako kandydat do Rady Miejskiej. Kto zatem będzie kandydatem Prawicy na burmistrza?
Aparatdo: PiS
Sobota, 2018-09-22 09:07
W Lwóweckiej Prawicy są ludzie o poglądach prawicowych, to znaczy odcinających się od postkomuny, awanturników politycznych, bezpartyjni. Skoro najsilniejsza partia w kraju PiS nie ma we Lwówku Śląskim swojego komitetu to dowód jak silne jest ugrupowanie Lwóweckiej Prawicy.

Polecam fragmenty artykułu z 2017r z "Gazety Wyborczej" (jest w Internecie) pt. Polska młodzież ma prawicowe poglądy, ale to nie oznacza, że głosowałaby na PiS:

"Polska młodzież wyraźnie częściej określa swoje poglądy jako prawicowe niż lewicowe - wynika z najnowszego badania Instytutu Spraw Publicznych i Kantar Public. - Ale większość młodych uważa, że nie ma na kogo głosować - mówi dr Jacek Kucharczyk...
Najczęściej poglądy prawicowe deklarowali młodzi mężczyźni oraz osoby mieszkające w małych lub średnich miejscowościach...
Badanie pokazało, że największym poparciem młodych obywateli cieszą się partie określające się jako antysystemowe czy antyestablismentowe. – Nawet jeśli te partie nie mają jakiegoś specjalnego programu skierowanego do młodych, to przyciągają samym faktem, że kwestionują status quo – ocenia dr Jacek Kucharczyk, prezes zarządu Instytutu Spraw Publicznych. – Młodzież w Polsce jest politycznie niezagospodarowana – dodaje...
Młodym Polakom znacznie łatwiej przychodzi wskazanie partii, na które nie chcą głosować, niż określenie tych, które gotowi są poprzeć. – Nawet cieszący się popularnością Kukiz’15 ma większy elektorat negatywny niż pozytywny – podkreśla dr Kucharczyk. – Mam wrażenie, że oferta skierowana do młodzieży jest szeroka, tylko ta młodzież niekoniecznie zdaje sobie z tego sprawę. Partie głównego nurtu podejmują zbyt mały wysiłek, by do nich dotrzeć...
AparatDo Bożena
Sobota, 2018-09-22 09:09
Każdy ma prawo do oceny a nawet krytyki ( i osoby kandydujące muszą się z tym liczyć ), ale bez posługiwania się ewidentnym kłamstwem i oczernianiem. A to co napisałaś jest zwykłym pomówieniem i naruszeniem dobrego imienia. Na szczęście internet już nie jest anonimowy i chowanie się za nikiem nikogo nie ochroni przed odpowiedzialnością prawną.
AparatPIS Prawica
Sobota, 2018-09-22 09:15
Cy to znaczy , że Pan Kobiałka będzie kandydatem na Burmistrza z ramienia PIS-u ??!! i Prawicy
AparatDo Qaz
Sobota, 2018-09-22 10:04
Jesteś w błędzie, pan Dawid Kobiałka może kandydować na radnego i burmistrza. Na burmistrza ma on mój głos jak i radny z Lwóweckiej prawicy. Radni od pana Maciejczyka co nie którzy są teraz radnymi i nic dobrego o nich nie powiem. Najpierw popierają dawnego Burmistrza a teraz jego zastępcę. Czas na zmiany
AparatJD
Sobota, 2018-09-22 10:10
Nareszcie nowe nazwiska na liście, na to czekałam. Może Dawid Kobiałka(którego znam) i jego ludzie zrobią coś żeby powstrzymać odpływ młodych ludzi z naszego miasta. Reszta będąc na stanowiskach przez tyle lat nic nie zrobiła. Żałosne, już nie otrzymają ode mnie kredytu zaufania. Tylko świeża krew, pozostałym już podziękujemy, idźcie na emeryturę i zróbcie miejsce kolejnemu pokoleniu!
AparatWyborca
Sobota, 2018-09-22 10:54
A dla mnie u radnego liczy się całość jego działalności na rzecz miasta i jego mieszkańców. I sam wiem najlepiej, który radny reprezentuje mnie najlepiej. Pozostajemy w poparciu panie doktorze i piszę to w imieniu zdecydowanej większości naszej ulicy, bo wiemy ile panu zawdzięczamy.
AparatAnna
Sobota, 2018-09-22 11:00
Zaprezentujcie atuty i pozytywy swoich kandydatów, a my wyborcy porównamy i zdecydujemy sami. Młodzi i nowi kandydaci ( i ich zwolennicy )- nie zaczynajcie od hejtu, bo to na ludzi już nie działa i może dać tylko odwrotny skutek.To nie Warszawa. Dawajcie pozytywny przekaz i swój program i pomysły . I do Boju !!!
Aparatdo: PiS i Piss
Sobota, 2018-09-22 11:03
Nikt się nie ukrywa. Tylko dwie osoby z Lwóweckiej Prawicy startowały 4 lata temu z ramienia Prawa i Sprawiedliwości. Widocznie uznali, że bliższe im są inne ideały, prawicowe. Teraz dołączyli do grupy nowych i świeżych ludzi z pomysłami i zapałem do pracy. Pozostałych 13 z 15 kandydatów Lwóweckiej Prawicy nigdy nie startowała z ramienia PiS, nie jest zapisanych do PiS. Rozumiem, że konkurencja się obawia przegranej i szuka. Przykro mi, ale tym razem pudło.
AparatKasia Stanek
Sobota, 2018-09-22 11:27
Krzysiek Kołodenny inteligentny młody ze zdrowymi poglądami gospodarczymi z pod znaku Austriackiej Szkoły Ekonomi pozdrawiam masz mój głos! :) /Kasia
AparatMagdalena
Sobota, 2018-09-22 11:37
Niech się nauczą wypełniać oświadczenia majątkowe w BIP.
AparatWyborca
Sobota, 2018-09-22 11:48
Wierzę w zmiany w naszej gminie. Na ostatnich wyborach podziękowaliśmy Panu Burmistrzowi za pracę, jednak większość radnych pozostała z jego komitetu. Dzisiejsza lista wygląda inaczej, komitet nazywa się inaczej, ale ludzie wciąż ci sami, którzy nie oferują nic nowego. Pani burmistrz z PSL też miała szansę , jednak nic z tego nie wyszło. Jest Pan Dawid Kobiałka, który swoim zaangażowaniem i wiedzą pokazał, że młody radny może być lepszy od znanych i tych na ogół znudzonych rutyniarzy. Dlatego kandydat z Lwóweckiej Prawicy w moim okręgu nr 2, wydaje się być najciekawszy! Powodzenia Panie Mateuszu, działajcie tak aby było jak najlepiej! A Wy wyborcy, nie dajcie się zwieść wciąż tym samym przekonaniom innych, tylko pod nowymi nazwami.
AparatFrekwencja radnych na sesjach
Sobota, 2018-09-22 12:11
Doskonały pomysł by dowiedzieć się kto ile opuścił a ile pracował w Urzędzie Gminy przez 4 lata. Proszę o oficjalne statystyki z UGiM. Też słyszałem o jednym radnym najrzadziej widzianym na sesjach a który jest teraz koniem napędowym jednego z KWW. Pomówienie? Proszę bardzo niech wytacza proces i szybko wyjdzie na wierzch prawda. Prawda której większość nie zna albo nie chce przyjąć jako fakt że opuścił mnóstwo sesji. Przy okazji niech wyjdzie na jaw który i kiedy za czym głosował. Wiele osób będzie w szoku. Na początek basen. :)
AparatMieszkaniec Lwówka Śląskiego
Sobota, 2018-09-22 14:30
Mam pytanie. Czy Kobiałka Dawid jest mieszkańcem Lwówka Śląskiego?

Słyszałem, że to student mieszkający we Wrocławiu.

Jakie ma zaplecze kadrowe? Czy koledzy z marszów ONRu zajmą stanowiska funkcyjne w Urzędzie? Czy może zostaną dotychczasowi i będzie jak było?

Jak wprowadzi do Miasta PIS i młodzież wszechpolską - to ja się wyprowadzam!
Aparatzmobilizowana
Sobota, 2018-09-22 14:56
Aniela, zgadzam się z Tobą w 100% . Mój głos też idzie na doktora Marcina. I przyznam, że tymi żałosnymi wpisami mocno mnie zmobilizowaliście.
Aparatz przyzwyczajenia
Sobota, 2018-09-22 15:15
Ludzie i tak nie chodzą na wybory bo im się nie chce i niektórzy już się przyzwyczaili do swojego otoczenia jakie by nie było brzydkie itp.
Aparatjudaszopis
Sobota, 2018-09-22 15:23
Drodzy moi ziomkowie z Lwówka Śląskiego.Nie wierzcie żadnej prawicy,nie wierzcie żadnym kłamstwom PiS!Już zapomnieliście,ze ewidentna porażka na Olimpiadzie w Brukseli została przez NICH owacyjnie przyjęta jako zwycięstwo 27:1 a mistrzynię olimpijską witano na lotnisku tonami kwiatów?Czy ten przykład nie daje do zrozumienia?A pan premier Morawiecki,syn tego pana Morawieckiego co pomocy na listach wyborczych szuka na cmentarzach,ten sam premier Morawiecki w Opolu do swoich zwolenników "...jak tu jechałem do państwa to widziałem zarośnięte,pozamykane przystanki autobusowe i pozwijane szyny kolejowe.ONI wszystko zamykali a szyny zwijali ...".Zapomniał tenże sam premier dodać,że to nie kampania 2015 roku i że ON jest straszliwym leniem bo skoro przez trzy lata nie uruchomił żadnego z tych widzianych zarośniętych przystanków to lenistwo niesamowite i czym się chwali.Chcecie ziomkowie z lewostronnego od Bobru Lwówka mieć na rynku przy okrąglaku na skwerku potężny pomnik upamiętniający osobę co będąc na wycieczce w Gruzji ruskim czołgom się nie kłaniała to glosujcie na wszelkie odmiany PiS w tym lwówecką prawicę.
Aparatdo judaszopis
Sobota, 2018-09-22 18:31
Gościu ty się lecz. W kółko powtarzasz te same bzdety.
AparatPrzybysz
Sobota, 2018-09-22 18:41
A to ciekawe, jak prawica to tylko PiS i ONR? Nie bądźcie ograniczeni, mam prawicowe poglądy ale jak ktoś by mnie nazwał pisiorem, faszystą albo oenerowcem to był bym głęboko urażony.
AparatNie dla PIS
Sobota, 2018-09-22 18:58
Pani Burmistrz , to najlepsze , co spotkało to miasto od wielu lat. Tyle, co teraz nie działo się od dawna i sie nic nie robiło. I dalej powinna zostać, żeby dokończyć swoje dzieło. Nie może wrócić Kaziów ale przedewszystkim nie można dopuścić PISU !. Nie chcę tutaj pomników smoleńskich i Kaczyńskiego ani żadnych narodowców. Pani Burmistrz pokazała, że można dobrze rządzić miastem i całą gminą
AparatKalo
Sobota, 2018-09-22 20:04
Jak nie pomnik Kaczyńskiego, to absurdy Korwina-Mikke marzą się młodym we Lwówku
A ja wciąż nie mogę zapomnieć , kiedy mówił w europarlamencie ich guru Korwin-Mikke : "To oczywiste, że kobiety muszą zarabiać mniej niż mężczyźni, bo są słabsze , są mniejsze i mniej inteligentne"
Aparatjudaszopis
Sobota, 2018-09-22 20:13
do "do judaszpis".
Bzdety?Proszę wylicz te bzdety"No może zgodzę się,ze skecz tylko z tym turystą w Gruzji.Boże chroń Lwówek Śląski przed zarazą prawicową.A tak na marginesie,nie wiesz gdzie można kupić szczepionkę przeciw prawicy pisowskiej?Cena nie odgrywa roli.
Aparat223
Sobota, 2018-09-22 21:40
Fajne hasło czas na rozwój KWW wspólnota samorządowa, przepraszam KWW Ireneusza M. Przecież to są osoby od lat związane z radą gminy, którzy nic nie potrafili przez ten czas zmienić... najlepiej dać szanse młodym, którzy nie zostali wciągnięci przez ten cały układ
AparatKlakierzy
Sobota, 2018-09-22 22:35
Już chyba bardzo zabolało kilka słów prawdy w kierunku KWW Ireneusza Maciejczyka i zaczęły się kłamstwa w stosunku do facetów, którym nie można nic zarzucić i nie ma nich haków. Dawid Kobialka studiuje we Wrocławiu, bo z tego co wiem, nie ma jeszcze uczelni wyższej w Lwówku Śląskim. Natomiast ma największa frekwencję ze wszystkich radnych, liczy się zaangażowanie, przejeżdżanie do Lwówka na każdą sesję i profesjonalne przygotowanie do rady. Natomiast nazywanie patriotow faszystami to żałosne, Panie Irku. To, ze się chodzi na msze święta 11 listopada to nie oznacza chyba bycia rasistą, czy się mylę?
Aparatmieszkaniec
Sobota, 2018-09-22 22:55
Śmieszą mnie te absurdalne oskarżenia na na ekipę która chce wreszcie coś zmienić, 15 z osób z Lwóweckiej Prawicy nikt nigdy nie był ani nie jest w żadnej partii. Nie sądzę żeby który komitet mógł się pochwalić takim osiągnięciem. Może coś się zmieni kiedy wybierzemy nowych z pomysłem
Aparatsasanka
Niedziela, 2018-09-23 07:40
Szanowni wyborcy brońcie się rękami i nogami przed demagogią wszelkiej maści odłamów PiSu czyli w sumie PiSowców a nazywanych siebie prawicą Lwówecką.Ludzie o tych poglądach patrząc Tobie w oczy będą Ci wmawiali jak trzeba,że ziemia jest płaska i nawet nie zrobią grymasu uśmiechu,ze mają cię za durnia.A są tak odporni na krytykę i logiczne myślenie,ze dla swego centralnego Guru pomajstrowaliby nawet przy grawitacji gdyby on ich poprosił.Wczoraj ten ich centralny Guru na konwencji w Olsztynie powiedzial "...Szczególnym rysem sytuacji na ziemi warmińsko-mazurskiej są pojawiające się roszczenia ze strony dawnych właścicieli, i są sądy, które nie stają po stronie Polaków, tylko po stronie tych, którzy Polakami nie są. W każdym razie w pewnym momencie z tej polskości zrezygnowali – mówił. – Ojkofobia, czyli niechęć czy nawet nienawiść do własnej ojczyzny i narodu, to jedna z chorób, która dotknęła część sędziów i która prowadzi do nieszczęść ...".Czy wam się nie jeży włos na głowie jak przeczytacie to kilka razy i logika się ukłoni?Nie wiecie dalej po co sobie podporządkowali i KRS i SN i TK?SĘDZIA-z definicji encyklopedii to "funkcjonariusz publiczny uprawniony do orzekania w sprawach należących do właściwości sądów i trybunałów, na zasadach NIEZAWISŁOŚCI i BEZSTRONNOŚCI ".Wartałoby tego centralnego Guru prawicy a więc i lwóweckiej prawicy zapytać czy na międzynarodowych zawodach sportowych w Polsce nasi sędziowie polscy też mają w/g jego rozumu i przekazu być "patriotami" jak było na Olimpiadzie w Berlinie 1936 rok?Na koniec jeszcze jedno.Jak do tej pory jadąc na zachód przez około 60 km wjeżdżamy do sąsiednich Niemiec nie widząc żadnego strażnika,chcesz drogi wyborco tego pana z bronią na plecach zobaczyć to głosuj na lwówecką prawicę (to dotyczy wszystkich rejonów w Polsce).A wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują,ze jeżeli ta grupa ludzi od tego centralnego Guru zdobędzie większość,to będzie wtedy tylko kwestia czasu bo już wzajemne stosunki władz naszych z władzami UE nabierają rozpędu kuli śniegowej i chyba nie do zatrzymania jeżeli wygrają.I już całkiem na sam koniec drogi wyborco zastanawiający się czy masz głosować na lwówecką prawicę nie odpisuj mi jak tu w jednym poście "gościu ty lecz się" tylko przeczytaj kilka razy i może w malutkiej części przyznasz mi rację a jeżeli nie to przepraszam Cię-jestem bezsilny.
Aparatjędrek
Niedziela, 2018-09-23 08:13
Apeluję do wahających się wyborców-zagłosujcie na Prawicę Lwówecką a dlaczego?Dość już tego marazmu i nicości w Lwówku Śląski.Lwówek Śląski ma być pięknym miastem,rozwijającym się z minimalnym tylko bezrobociem.My z Lwóweckiej Prawicy dopiero na konwencji naszej w ratuszu ogłosimy szczegóły ale już dziś w niedzielę trochę zdradzę.Wzdłuż Bobru od Brunowa aż po Dębow Gaj stworzymy Dzielnicę Inowacyjną,będzie to obszar największych innowacji i najniższych podatków z wieloma małymi zakładami pracy.Transport autobusowy jest u nas kaleki dlatego zaproponujemy znajdując środki finansowe na budowę pierwszego w Polsce małego metra z liniami od Radłówki do Dworka i od Brunowa po Dębowy Gaj.Pod stacją kolejową aż do kiszarni to będzie ogromny podziemny parking samochodowy dla parkujących w dzień za darmo.Na płaskowyżu koło Brunowa zrobimy potężne pola golfowe na które będą zjeżdzali turyści i zostawiali pieniadze.Szczegółowy i jeszcze dalszy plan przedstawimy na konwencji w ratuszu już niedługo.Głosujemy na Lwówecką Prawicę.
Aparatprawicowy
Niedziela, 2018-09-23 09:20
Ci młodzi gniewni, prawicowi działacze chętnie "pchną gminę do przodu".
Będziemy z "wizją i energią", uczestniczyć w marszach ONRu!
Aparatdo jędrek
Niedziela, 2018-09-23 09:58
Zapomniałeś o rozbudowie stadionu na 40 tysięcy widzów z podziemną pływalnią olimpijską, lotnisku w Rakowicach i statule "Wolności" w rynku najlepiej z mieczem falangi w PRAWEJ ręce, oczywiście. Wtedy faktycznie zagłosuję na Lwówecką Prawicę
Aparatabc
Niedziela, 2018-09-23 10:12
Apeluje do wszystkich zwolenników Pani Burmistrz. Nie dawajcie za wygraną, było nas tak wiele 4 lata temu i zobaczcie ile się zrobiło w gminie. Przecież wtedy głosowaliśmy nie tylko za Panią Szczęsna ale również przeciwko kandydatowi z PIS Kulczyckiemu. Tak bardzo nie chcieliśmy, żeby prawicowy PIS przejął władzę we Lwówku. To samo dzieje się teraz , tylko pod przykrywką. Pamiętajcie o tym, a jedynie głosowanie na Panią Szczęsną, która reprezentuje zwykłych ludzi i rolników ( startuje z PSL ) może ich zatrzymać. Nie widzicie czego chce PIS? W całej Polsce atakują przedstawicieli ruchów ludowych podszywając się pod obrońców ludzi z małych miasteczek i wsi. Przypomnijmy sobie jak było 4 lata temu i do wyborów!!!
AparatDo Przybysz
Niedziela, 2018-09-23 10:13
Na pewno uczestnicza w jakis Twoich marszach, a zwlaszcza 50 letnia pielegniarka i 60letni rolni :) Ludzie juz nie maja co wymyslac, zeby zaszkodzic ludziom, ktorzy faktycznie chca cos zmienic. Czy kontrkandydaci Lwóweckiej BEZPARTYJNEJ Prawicy nie mają żadnych merytorycznych i rzeczowych argumentów? Najwyraźniej nie i najlepszy sposobem na wypowiadanie się jest obrażanie w bezczelny sposób osób które NIGDY W ŻADNEJ PARTII NIE BYŁY I NIE SĄ! Niektórych boli ,że bezpartyjny komitet Lwóweckiej Prawicy to nie postkomuna jak reszta partii.
AparatQaz
Niedziela, 2018-09-23 10:18
Post Mieszkanki Lwówka kwalifikuje się na pozew w trybie wyborczym. Nie można bezkarnie przypisywać komuś faszystowskich inklinacji, porównując w dodatku do HJ. Prawico do dzieła. Sąd zgodnie z prawem powinien sprawę rozstrzygnąć w ciągu 24 godzin.
Tak na marginesie, tylko zwolennicy najbardziej zbrodniczej w dziejach ludzkości doktryny, czyli komunizmu, tym, z którymi się nie zgadzają, przypisują skłonności faszystowskie. Po II wojnie światowej żołnierzy AK komunisci też nazywali faszystami. Jak mawia prof. Chodakiewicz, trzecie pokolenie UB walczy obecnie z trzecim pokoleniem AK.
AparatProkurator
Niedziela, 2018-09-23 11:09
Post kwalifikuje się ba pozew cywilny. Piszcie tak dalej i nie zdziwcie się jak dorośli i poważni ludzie, którzy są członkami tego komitetu, nauczycielami, ratownikami medycznymi itp. Także zastanówcie się jak wypisujecie te durnoty o falandze, bo po IP można was odnaleźć i będzie płacz, kiedy trzeba będzie płacić kilka tysięcy złotych za zszargane dobre imię uczciwych ludzi.
AparatBożena
Niedziela, 2018-09-23 12:36
Napisalam ze Pan Karasinski jest dobrym lekarzem,ale moim zdaniem (i chodzilo mi o to) za rzadko jako radny pojawial sie na sesjach.
Aparatdajcie spokój
Niedziela, 2018-09-23 12:50
faktycznie nie potrzebnie wszystkich ponoszą emocje. Przede wszystkim przekonujcie ludzi na debatach i meetingach, a nie siebie nawzajem. Nie ma co się unosić i straszyć sądami , tylko powściągnąć emocje. Komentarze maja to do siebie, że są wyraziste, często żartobliwe ze zbyt dużym "wyrazem artystycznym", nie mogą jednak nikogo personalnie obrażać lub oczerniać. Więcej wzajemnego szacunku a ułatwicie ludziom wybór
Aparatala
Niedziela, 2018-09-23 12:57
Do "Do Przybysz".
Twoje to zdanie całkowicie wywraca do góry nogami twoją filozofię,którą tak elokwentnie chciałeś nam wyłożyć.Tak jakbym słyszał i widział mowę Geniusza z Nowogrodzkiej i jak wam wierzyć,powiedz sam?
O to to twoje zdanie "...Niektórych boli ,że bezpartyjny komitet Lwóweckiej Prawicy to nie postkomuna jak reszta partii...".Czyli co pozostałe komitety,wszystkie to postkomuna tylko wy aniołowie archanioła Gabriela?Nawet gdyby twoje słowa były pisane złotem i wykładane diamentami to ,to jedyne twoje zdanie pokazuje kim jesteś.
Aparatirek d
Niedziela, 2018-09-23 15:47
Moim skromnym zdaniem tym razem zwycięży młodość i zdrowy rozsądek, żeby już nigdy nie " BYŁO JAK BYŁO ".Głowa do góry młodzi prawicowcy. Macie mój głos a dla pozostałych kandydatów, szczególnie z Platformy , PSL u i innych przebierańców dedykuję piosenkę... Ale to już było i nie wróci więcej !
AparatTechnik
Niedziela, 2018-09-23 18:41
Do "ala"
Chodziło o partie nie o komitety, których nazwy nie mając nic wspólnego od rządzących niezmiennie od 25 lat(wcześniej te partie w innym systemie jak SLD). Drodzy internauci przestańcie się kłócić, posłuchajcie uważnie co ludzie mają do zaoferowania i później się odnoście do konkretnych wypowiedzi,punktów programu. Nieprawdą jest ,że Lwówecka Prawica to PIS ,bo jak ma być to PIS skoro są bezpartyjni,nigdzie nie ma PIS! Bądźmy obiektywni, tylko tyle.
Aparatleon
Niedziela, 2018-09-23 19:02
Drogi "irek d" a ja tobie i twoim kolegom odwzajemniam się i dedykuję też piosenkę Joanny Rawik "PO CO TO NAM BYŁO".W internecie znajdź sobie i posłuchaj te slowa.
AparatZero partii w radzie to Lwówecka Prawica
Niedziela, 2018-09-23 19:03
Wybór Lwóweckiej Prawicy zapewni zero partyjnych rozgrywek, zero PiS, zero PO, zero PSL, zero SLD. Lwówecka Prawica nie jest związana z żadnymi organizacjami które wymyśla lokalna opozycja bo boi się przegranej.
Wybieram spokój, młodość, kreatywność, innowację. Nie chcę też już obecnych radnych co nie byli w stanie podać Redakcji Lwówecki.Info ani jednego przykładu swych dokonań. Wypowiedział się tylko pan Dawid Kobiałka który choć był sam to głosował m.in. za budową basenu.
Aparatmieszkaniec
Niedziela, 2018-09-23 19:52
LEKARZE JAKO MENEDŻEROWIE NIE SPRAWDZAJĄ SIĘ, weźcie to pod uwagę. Dwóch lekarzy było ministrami zdrowia i co wyszło? KLAPA

Po drugie kandydaci po 60-tce nic nie wniosą, proszę iść na emeryturę. Dajcie szansę młodym ludziom.
Aparatzbój Madej
Niedziela, 2018-09-23 21:13
Do: Zero partii w radzie to Lwówecka Prawica

"Wybór Lwóweckiej Prawicy zapewni zero" i dalej już nie trzeba czytać. Tyle wystarczy. Zero doświadczenia, zero zaplecza, zero wsparcia we Wrocławiu i Warszawie. Powinniście ten slogan umieścić na sztandarach
Aparatdo: zbój Madej
Niedziela, 2018-09-23 21:41
Ad 1. ZERO PARTII. Jeżeli masz problem ze zrozumieniem jednego prostego zdania to twój problem, nie mój.
Ad 2. DOŚWIADCZENIE. Po co mi doświadczony dziadek co dorabia do emerytury i nawet nie zna problemów swojego okręgu? Po co mi doświadczony co był 4 lata i nie chce basenu. Twoi doświadczeni mieli szansę się popisać dokonaniami i gdzie one są?
Ad. 3. WSPARCIE. Po co wsparcie we Warszawie jak piszesz projekty do Unii Europejskiej? Co Warszawa wie o Lwówku, co ją Lwówek obchodzi? Ty cenisz sobie układy partyjne, lojalnościowe, uzależnionie, a ja wolę miejscowych działaczy. Piszesz dobry projekt to jest kasa.
AparatMagdaM
Niedziela, 2018-09-23 21:55
Warto poczytać komentarze z 2014 roku z tutejszego portalu z dnia: 2014-07-07 09:35:16 "Kto na burmistrza?" i wtedy niektórym się rozjaśni lekko nt. teraźniejszych wyborów.
Aparatdo meszkaniec
Niedziela, 2018-09-23 22:05
Super argument z tym ministrem zdrowia - świeży, młodzieńczy, antysystemowy, inteligentny i z polotem.

Już czuć powiew zmian.

Najpierw sędziowie , a teraz i lekarze całe zło.
Masz rację - na emeryturę z konowałami, przecież każdy słusznie myślący obywatel sam najlepiej wie co jest sprawiedliwe, zdrowe i dobrze zamenadżerowane....
AparatHenryk
Poniedziałek, 2018-09-24 00:43
Prawica w Lwówku jeszcze nie rządziła więc dajmy im szansę.Do młodych świat należy.
Aparatoszukana mieszkanka
Poniedziałek, 2018-09-24 09:03
Dlaczego buduje się nowe ulice tam gdzie buduje się nowe domy a nie tam gdzie już dawno domy są wybudowane i ludzie nie mają nawet lamp i każdy wyjazd autem kończy się myciem auta czy porą suchą czy mokrą jedynie przy mrozie jest względnie :(
Aparatdo: oszukana mieszkanka
Poniedziałek, 2018-09-24 10:59
Lepiej sprawdź gdzie dokładnie powstały asfaltowe drogi gminne i czy przypadkiem kilka nie powstało pod posesjami kilku radnych? Moim zdaniem to na pewno przypadek, ale warto zapytać ich wprost dlaczego tu a nie tam zamiast drogi szutrowej jest już asfaltowa. Warto by publicznie sprawa była jasna by nie było niedomówień. Może to są ich dokonania dla ogółu mieszkańców więc niech się pochwalą gdzie i jakie nowe drogi powstały.
Aparat123456
Poniedziałek, 2018-09-24 14:22
Co młody może wiedzieć i mieć doświadczenie w pracy na stanowisku burmistrza jak młody się odezwał na sesji to nie wiedziałam czy płakać czy sią śmiać niech młody popracuje od najniższego stanowiska w gminie i zapozna się z pracą gminy znowu będzie osoba która nie ma pojęcia o pracy jak dotychczas. Będzie przez 3 lata się uczył i tak nic znowu nie zrobi.
AparatMartyna
Poniedziałek, 2018-09-24 14:36
Czemu Urzędy odpisują się 5-15-25 lat to samo że są bardziej pilne inwestycje i tak w kółko, bez względu na kadencje. To nie Warszawa że się robi kilka kilometrów ulicy bo za 5 lat będzie inwestycja, a są jakieś absurdy drogowe we Lwówku może chłopcy z programu zrobiliby promocję nam za darmo jak w Pilchowicach jutro prognoza pogody z zapory.
AparatNie wiem
Poniedziałek, 2018-09-24 19:46
Wiecie ile ludności będzie mieć Lwówek Śląski za 10 lat? Nie wiecie? Odpowiem wam, 15 % mniej niż obecnie! 15 procent! Kto sprowadzi młodzież jak nie świeże umysły? Kto?! Albo świeża kadra zarządzająca, albo czeka nas tragedia demograficzna. Kto będzie wtedy płacił podatki, z których utrzymuje się gmina i miasto? Wszyscy obiecywali złote góry a teraz mamy szanse na konkretną zmianę. Mieszkańcy Gminy Lwówek Śląski, wierze w was, mam nadzieje, że wybierzecie rozumem i sercem, młodych i pełnych energii ludzi, którzy chcą tu stworzyć nowoczesne miasto. Tego nam brakuje. Panie D. Kobiałka, ma pan mój głos.
Aparat(nie)przekonana
Poniedziałek, 2018-09-24 22:53
Mam oddać głos z przekonaniem na dwudziestoparoletniego studenta, żeby rządził ktoś nowy , młody i kreatywny ?

No przecież to nie wybory do samorządu uczniowskiego !

Chociaż czytając te zachęcające, pełne rewolucyjnej nienawiści do "starych" komentarze można faktycznie odnieść takie wrażenie.

Boys with toys
AparatJan
Poniedziałek, 2018-09-24 23:43
Panie Dawidzie, ma pan mój głos.
Aparatqwerty
Wtorek, 2018-09-25 09:16
A ja życzę sobie że nowy Burmistrz kto by nie był zobowiąże się do pracy za średnią krajową przez pierwsze 2 lata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AparatDo (nie)przekonana
Wtorek, 2018-09-25 09:36
Obecna Pani Burmistrz przez 4 lata nic nie wskurała, ale udało jej się ściągnąć sąsiadów zza wschodniej granicy. Pan Maciejczyk przez 6 lat bycia zastępcą dwóch burmistrzów, nie był w stanie wskazać im właściwej drogi. Ja postawię na nowe pomysły, a nie na przybocznego Pana Kaziowa, bo on nic lepszego niż Pan Kaziów nie wymyśli.
Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać innych rezultatów.
Ewentualnie poczekajmy, aż Pan Dawid będzie miał 60 lat, będzie „doświadczony” i może stworzy we Lwówku utopię dla emerytów i rencistów, o co tak dzielnie walczyli poprzedni doświadczeni burmistrzowie i ich dojrzali zastępcy.
Aparatlwowczanin
Wtorek, 2018-09-25 12:58
ja ciekawy jestem skąd taki atak na tych młodych? czytając niektóre komentarze to włos się jeży na głowie! tyle nienawiści, tyle obelg, bo młodzi się zorganizowali i chcą po swojemu, i ja ich za to popieram. pamiętajcie to są tacy ludzie jak wy, a że są większymi patriotami bo nie wstydzą się iść z flagą, chcą zmienić Lwówek to przekonajcie innych argumentami a nie wyzwiskami i obelgami, piszecie że za młodzi, a jacy teraz powinni być? w obecnym świecie mediów społecznościowych, internetu jakoś nie wyobrażam sobie obecnych władz, a świat idzie to przodu, tyko my we Lwówku musimy żyć po staremu... bo są za młodzi, ja sam mam 61 lat na karku, w mojej młodości mogę tylko żałować że nie było takich ludzi jak ci z Lwóweckiej Prawicy, słabo się znam na politycy, przyznaje ale nam starszym nie ubędzie niczego jak młodzi wezmą swój los, swoje miasto i naszą gminę w swoje ręce, bo przyszłość przed nimi, naszymi dziećmi i naszymi wnukach. brawo młodzi doceniam wasz trud i szkoda mi was bo chcecie coś zrobić a mieszają was z błotem
Aparatula
Wtorek, 2018-09-25 13:05
Co Wy młodzi niby kreatywni wiecie na temat rządzenia Gminą. Piszecie sami o sobie,robiąc dla siebie reklamę. Myślicie, że Wyborcy się na to nabiorą. Bądźcie poważni.
Aparatmieszkanka
Wtorek, 2018-09-25 18:32
Kiedy będzie basen w Lwówku Śląskim??? Czekam na szczerą i konkretną odpowiedź. Od tego zależy czy oddam na Was swój głos.
AparatDo Ula
Wtorek, 2018-09-25 21:44
Co młodzi wiedza o rządzeniu gminą? A co może wiedzieć o rządzeniu gminą 60 latek, który startuje na pierwszą kadencję? Obawiam się, że często niewiele.
Pozdrawiam
AparatElza
Wtorek, 2018-09-25 21:48
Zastanawiam się czy w okolicy a może i całym wojewodztwie istnieje podobna grupa do KWW Lwówecka Prawica ? jesli Dawid Kobialka był w stanie zmobilizowac tych ludzi to szacunek za to.
AparatDawid Kobiałka, KWW Lwówecka Prawica
Środa, 2018-09-26 02:00
Szanowni Państwo,
bardzo dziękuję za pozytywne komentarze oraz za konstruktywną krytykę. Cieszy mnie, że tych pierwszych jest więcej. Jeszcze nie rozpoczęliśmy kampanii, a już miłe słowa. Motywuje nas to do jeszcze cięższej pracy.

Jeśli chodzi o wyssane z palca zarzuty o jakichkolwiek znajomościach z ONRem czy NOPem, to informuję, że dzisiaj (25.09) został złożony pozew w sprawie pomówienia oraz zniesławienia. Nie znam nawet jednej osoby z tych organizacji.
Każdy, kto mnie zna wie, że jestem ogromnym zwolennikiem kapitalizmu i wolności.

Ja mam silny charakter, ale nie pozwolę na obrażanie mojej rodziny, członków mojego ugrupowania czy rozpowszechnianie zwykłych kłamstw o zbrodniczych poglądach.
Właśnie z taką polityką walczymy. Idziemy po uczciwy samorząd!

Żaden z kandydatów Lwóweckiej Prawicy nigdy nie należał do partii politycznej.

Proszę również nie reagować na komentarze osób podających się za członków Lwówekiej Prawicy. Nasz program zostanie opublikowany niebawem i myślę, że będą Państwo mile zaskoczeni.

Zapraszam na Facebooka, na którym regularnie publikuję informacje nt. swojej pracy Radnego, a teraz będą się tam ukazywać również posty związane z kampanią Lwóweckiej Prawicy:

facebook.com/brajantdawid
AparatBezpartyjny z poparciem partii ?!
Środa, 2018-09-26 22:47
Panie Dawidzie, pytanie jak najbardziej na poważnie i proszę o wyjaśnienie/wykładnie, jak to jest. Startuje Pan jako bezpartyjny młody przedstawiciel prawicy ( i tu super - całkiem sporo znajomych i ja osobiście zgadzam się, ze to atut i spora szansa dla miasta ), a jednocześnie na stronie Państwowej Komisji Wyborczej czarno na białym widnieje - Kobiałka Dawid Zbigniew lat 25 poparcie - przez Prawo i Sprawiedliwość ?! ( i tu grono zgadzających się już mi się uszczupliło i to dość mocno ). Panie Dawidzie, osobiście rozumiem, że trudno stworzyć listy i zorganizować się do wyborów na burmistrza bez wsparcia większej organizacji, ale pytanie od moich przyjaciół : po co ?, dla czego PIS ? i niestety za co ? No przecież takie układy zawsze ciągnął za sobą jakiś koszt polityczny. jeżeli już partia, to dlaczego nie WOLNOŚĆ ??? lub chociaż KUkiz ? Proszę mi pomóc odzyskać chociaż tych parę głosów, bo każdy jest na wagę zwycięstwa. Ja, mimo wszystko, nadal życzę sukcesu, bo wierzę w Pana wolnościowego ducha. Adam
Aparatuczen
Czwartek, 2018-09-27 12:47
Jak najmniej nauczycieli w Radzie!
Aparatsyndyk upadłościowy PiSu
Czwartek, 2018-09-27 14:27
Tu całkowicie się zgadzam z poprzednim postem jeżeli faktycznie tak jest na stronie PKW to całkowicie zmienia moje spostrzeżenie o Panu nie jako Prawica Lwówecka a Skrajna Prawica Lwówecka bo ja znalazłem w internecie na Pana stronie https://dawidkobialka.pl/polityka/-gdzie pisze Pan "...Oprócz interwencji w sprawach mieszkańców, wraz z Komitetem Lwówecka Prawica, który miałem przyjemność tworzyć, organizujemy wydarzenia dla lwówczan, np. Lwówecki Wyjazd na Marsz Niepodległości do Warszawy ...".I w związku z tym,ze pan jest młodym politykiem wybieranym przez wyborcow więc nie ma już anonimowości.I mam do Pana pytania 1/.Jako lokalny polityk trzyma się pan Lwóweckiej Prawicy ale proszę powiedzieć gdzie Pan sytuuje siebie lub Panu najbliżej przy jakiej partii lub inaczej przy której ze znanych polityków gdyby udało się Panu wystartowć wyżej (+,-)? 2/.Co Pan powie na temat obecnych złych stosunków naszego rządu,sejmu,prezydenta z Komisją UE i wszystkimi organizacjami prawnymi na świecie --to dobrze co nasi robią czy źle? 3/.Jak Pan sądzi czy łamana jest obecnie przez rządzących Konstytucja,czy łamany jest trójpodzial władz i czy to się Panu podoba czy nie co robią? 4/.Czy ten Marsz Niepodleglości na którym jest czerwono o palących się rac (a tu prawo zabrania palenia rac) Pan popiera w takiej formie tak czy nie? 5/.Chyba zgodzimy się jako dżentelmeni,ze na każdym wiecu,marszu główni organizatorzy stoją lub idą na czele każdego zgromadzenia czy marszu więc pytam Pana czy widzial Pan te transparenty co były na czele tego marszu i co Pan o tym sądzi? 6/.Tak już z ciekawości (nie musi Pan koniecznie ale może odpowiedzieć) czy Pan ze swoimi kolegami jadąc ze Lwówka na ten marsz miał też race czy nie i jeżeli nie to czy Pan tam na miejscu je dostał od organizatorow czy także nie?Na koniec jak mówię jest Pan politykiem lokalnym ale wybieranym więc musi Pan na te wątpliwości odpowiedzieć abyśmy mogli Pana zaszeregować jako polityka Prawicy Lwóweckiej,polityka PiSu czy polityka Lwóweckiej Skrajnej Prawicy.Aha jeszcze na koniec-to wielki Pana błąd,ze Pan straszy prawem dla niemile o Panu piszacych.Czy naprawdę widzi Pan chociaż jeden post tak obraźliwy dla Pana,że sąd przyznałby Panu rację?
AparatDawid Kobiałka, KWW Lwówecka Prawica
Czwartek, 2018-09-27 19:24
do "Bezpartyjny z poparciem partii"

Dziękuję za wiarę w nasz Komitet. Pytanie jest faktycznie rzeczowe i kulturalne, więc odpowiadam.

Otrzymałem poparcie różnych środowisk, dzisiaj np. (jeśli śledzi Pan mojego Facebooka) opublikowałem poparcie KUKIZ'15. Zapewniam, że to nie jest pierwsze i ostatnie.

Nie należę do żadnej partii, ale organizacje, które nie wystawiają swoich Kandydatów, a chcące zmian mają prawo przecież poprzeć inny Komitet.

Dlaczego wybierają akurat nas? Proszę zapytać każdą z nich. Mam nadzieję, że w ramach uznania mojej działalności społecznej, a nie rzutu kostką :)

Proszę się również nie martwić o niezależność. Od żadnej organizacji nie otrzymaliśmy nawet złotówki, ani nie oczekiwali niczego w zamian.

Jesteśmy otwarci na wszelkie środowiska. Zapraszamy wszystkich do poparcia. Chcemy jednoczyć ludzi, a nie dzielić.

Dlaczego tak jest napisane na stronie PKW?
Ponieważ nie można mieć tam wpisanych więcej niż jednej organizacji, a proszę mi uwierzyć, że chciałem ich wpisać dużo, ale niestety Kodeks Wyborczy na to nie zezwala.

Pozdrawiam.
AparatAda
Czwartek, 2018-09-27 20:17
Panie Kobiałka a dlaczego pan nie odpowiedział temu waszemu syndykowi na pytania i moim zdaniem bardzo ciekawe.Odwagi panie Kobiałka,proszę brać przykład z waszego premiera,który dziś o 19.00 odważył się powiedzieć prawdę.Prędzej czy później pan się z tymi pytaniami i tak zderzy i to wielokrotnie.Użył pan w poście takie sformułowanie -pytanie rzeczowe i kulturalne, więc odpowiadam-to jak rozumiem będzie pan w kampanii wyborczej sam szeregował pytania i jeżeli w/g pana nie rzeczowe to nie ma odpowiedzi?A to ciekawe bo jak w takim razie chce pan rozwiązywać duże problemy jako radny gdy boi się pan pytań?
AparatDo syndyk upadłościowy PiSu i Ada
Czwartek, 2018-09-27 21:44
Weźcie się ludzie ogarnijcie. Te pseudomądre wypociny pozbawione klasy i polotu przynoszą odwrotny skutek... Pytanie o trójpodzial władzy - dobre. Szkoda, że nikt nie zapytał Pani Marioli w poprzedniej kampanii, czy spozywała kiedyś danie dnia w Restauracji Sowa i spółka. Na pewno miałoby to ogromny wpływ na losy Lwówka Śląskiego.
AparatDawid Kobiałka, KWW Lwówecka Prawica
Czwartek, 2018-09-27 21:45
Szanowny Syndyku,
dodał Pan długi komentarz, więc pozwolę sobie również na długą odpowiedź. Długo odpisywałem, bo starałem się dość wyczerpać temat.

4) 5) Bardzo doceniam zaangażowanie w przeszukiwaniu internetu i informacji o mnie. Jak zauważyłeś informacja o organizowanym przez nas wyjeździe na Święto Niepodległości oraz do Muzeum Powstania Warszawskiego jest na mojej własnej stronie. Bardzo się cieszę z tego wyjazdu.
Tylko osoba, której tam nie było może krytykować to wydarzenie, więc jestem pewny, że nie miałeś okazji się tam pojawić. Polecam! 100 000 Polaków, a nawet obcokrajowców, Kombatanci II Wojny Światowej, emeryci, rodziny z dziećmi, osoby młode, których z racji wieku jest oczywiście przeważająca ilość, przedstawiciele wszystkich partii i poglądów. Po prostu Polacy idący wspólnie z flagami Polski, śpiewający hymn, uprzejmi, uśmiechnięci. Nie szedłem na żadnym czele, bo przecież organizowałem po prostu wspólny wyjazd, a nie cały Marsz. Pewnie, że co roku są tam jakieś oszołomy wszczynające zadymy. 50 spośród 100.000 osób to przecież mniej niż 0,1% Nie oceniam czy to prowokatorzy czy zwykli szaleńcy.
Ja byłem tam świętować niepodległość mojej Ojczyzny. Patriotyzm to przecież pozytywne zjawisko. Zbigniew Herbert powiedział "Naród, który traci pamięć, traci sumienie".

1) 2) 3) jeździłem na różne wydarzenia okołopolityczne w całej Polsce i nauczyłem się jednego:
trzeba wierzyć ludziom, a nie partiom. Z pojedynczego radnego stworzyłem jeden z największych komitetów w Gminie i startuję na Burmistrza, a Pan się pyta o wybory wyżej? Najpierw zadbajmy o swoją małą Ojczyznę.

To są wybory samorządowe - BASEN WE LWÓWKU NIE MA POGLĄDÓW POLITYCZNYCH. Chcę pracować na rzecz całej Gminy.
Przez 4 lata stawałem wielokrotnie po stronie osób, które delikatnie mówiąc nie są moimi sympatykami. Liczy się PRAWDA.

Pytał Pan o to samo innych startujących? Nie rozumiem skąd takie pytania w moją stronę :)
Po prostu zastanawiam się, po co ktoś próbuje wymyślać albo tworzyć jakieś negatywne emocje. Twierdzi Pan, że zmienił Pan o mnie zdanie, bo popierają mnie też inni ludzie czy organizacje? Chyba powinien się Pan cieszyć, że Pańskiego kandydata popierają również inni.

Gdyby była jakaś partia z moimi poglądami, to już bym w niej był, a domyśla się Pan na pewno, że budowanie od początku swojej niezależności to trudniejsza droga niż podpięcie się pod kogoś. Proszę mi wierzyć, że bardzo często dostaję i dostawałem propozycje z różnych stron, i z partii, i z organizacji, jednak pozostaję od początku w Lwóweckiej Prawicy.

Politycy ogólnopolscy i lokalni kłócą się w mediach, a proszę mi wierzyć, że po wyłączeniu kamer zasiadają do stołu. Chcą, żeby zwykli ludzie tacy jak my byli podzieleni. To nie jest mój świat.

Politykiem, przy którym się sytuuję jest były bezpartyjny Radny Mirosław Kobiałka, któremu ufam w 100% :)

Jestem zwolennikiem demokracji bezpośredniej, promowania patriotyzmu, jak największej transparentności w polityce oraz dawania ludziom swobody decydowania o sobie.

2) Nie interesuje mnie walka o stołki i układy. Polityka nie jest czarno-biała i uważam, że każda ze stron próbuje zawsze ugrać coś dla siebie. Na pewno nie jest to wypowiedź na krótki komentarz w internecie, a raczej na dwugodzinną debatę. Za długo obserwuję scenę polityczną, żeby stawać murem po którejś stronie.

Miałem racę, flagę Polski i granatową marynarkę, jakby Pan gdzieś to sobie zapisywał. To pytania już jest nawet trochę zabawne. Pięknie to wyglądało, zapraszam do obejrzenia relacji. Flagi wypożyczył nam Urząd Gminy z racji, że był to wyjazd dla wszystkich Mieszkańców. Za flagi Polski chyba jeszcze nie skazują. Zaraz się Pan zapyta czy zdarzyło mi się przejść na czerwonym świetle - oj, uprzedzam, zdarzyło.
Trochę mnie nawet cieszy doszukiwanie się takich błahostek, bo to tylko znaczy, że niezbyt jest się czego doszukać w mojej pracy jako Radny.

Lwówecka Prawica to Lwówecka Prawica, czyli duża grupa ludzi, która chciałaby coś zmienić na lepsze i służyć Mieszkańcom.

Co do obraźliwych postów, to właśnie po to mamy sąd (o którym Pan wspominał), żeby stwierdził czy obrażanie niewinnych ludzi jest normalne. Skoro zawiadomienie zostało przyjęte, to oznacza, że coś musiało być na rzeczy - a sprawdzało to około 10 osób.
Niektóre komentarze ze względu na przesadny hejt zostały usunięte przez Administratora.

PS do Pani Ady. Przypominam, że jedyny odpowiedziałem na pytania Redakcji o pracę Radnego, więc nie wiem czemu sugeruje Pani, że bałbym się jakichś pytań.
Wszystko zależy od czasu. Nie zawsze da się odpowiedzieć w 2 minuty.

Życzę miłego wieczoru i szczerze doceniam jeśli ktoś przeczytał całość :)
Aparatbeza
Poniedziałek, 2018-10-01 01:08
A panią Burmistrz to w czym chłopcze popierałeś ? A u nas na wsi to kiedy byłeś ? No chyba, ze takiego wrocławskiego garnituru pobrudzić szkoda? Czy wiesz choć ile jest u nas wsi i jakie? o dożynki to już nawet nie zapytam. Pic na wodę - fotomontaż, tak po naszemu.
Aparatdo beza
Poniedziałek, 2018-10-01 19:43
Spokojnie - dajmy młodzieży się wyhukać.
AparatStanisława
Wtorek, 2018-10-09 11:41
Ja zagłosuje na młodych, bo to oni będą w tym mieście mieszkali, a nie my. Póki co to wszyscy wyjeżdżają, bo tak miastem rządzą „dorośli”
Aparatfeliszek
Wtorek, 2018-10-09 13:36
Dajcie spokój na burmistrza 25 latek ,nie zdążył jeszcze skalać się pracą, co on umie, jakie ma doświadczenie, kto go wesprze i pokieruje , pozostała garstka młodych karierowiczów. Ja na tego pana napewno nie będę głosował bo dla mnie to wstyd żeby nastolatek był włodarzem gminy. Gmina to nie miejsce uczenia sie na błędach lecz miejsce pokazania umiejętności , przekazania doświadczenia, wymaga wielkiej wiedzy dot. zarządzania itp.itd.
AparatElzbieta
Środa, 2018-10-10 11:23
Proszę sprawdzić Marek Materek, PREZYDENT miasta powiatowego Starachowice (50 tys mieszkańców) w obecnej kadencji, został wybrany w wieku 25 lat i ma duże szanse na reelekcję, ponieważ prowadził tak dobra politykę. Ja się pogodziłam z tym, że już mam swoje lata, a świat należy do młodych. Niektórzy chyba leczą swoje kompleksy nazywając 25 latka nastolatkiem. Polecam sprawdzić termin w sjp. Pozdrawiam
AparatAndrzej
Środa, 2018-10-10 16:28
Słuchajcie, jestem prawie 2 razy starszy od Dawida i jestem pod wrażaniem ile ten człowiek w tak krótkim czasie zdążył osiągnąć. W wieku 25 lat prowadzi własną firmę zajmującą się nie lada problemem a przygotowywaniem dzieciaków jak się uczyć, szkolenia z rozwoju inteligencji itp. Super sprawa i po za tym jest matematykiem - to już powinno coś dawać do myślenia ,że nie mamy do czynienia z kimś kto nie wie czym jest ciężka praca chociażby przez pryzmat studiów. Inna sprawa to działalność charytatywna,praca w korporacjach,teraz organizacja Lwóweckiej Prawicy i wystawienie tylu pomysłowych kandydatów. Naprawdę podziwiam Dawida i zachęcam do zapoznania się z innymi kandydatami, gwarantuje ,że w wieku 25 lat dużo ludzi nie ma się czym pochwalić a i nawet mając więcej lat.
Aparatwyborca
Czwartek, 2018-10-11 10:16
Ilu z tych starujących to dawni działacze pzpr,zsl, poło, psl a dzisiaj boja się zeby ich nie kojarzyć to się kryją pod jakimis niezaleznymi, demokratami, ludowcami itp. Miejcie odwagę wszystkie Teresy, Krystyny, Jaśki,Ryski i paru innych, pokazcie swoje prawdziwe oblicza!
Aparatagatka II
Czwartek, 2018-10-11 11:41
Tak,tak Andrzeju-ten młodzieniaszek na burmistrza?Czy ty się dobrze wyspałeś?Jeszcze niedawno widać było jak ten młodzieniaszek ze swoimi równowieśnikami co startowali w 2014 roku na radnych,jeszcze niedawno bawił się w berka i grał w dwa ognie przy tym niby pomniku betonie co mial przypominać żołnierzy wyklętych (żołnierze wyklęci na terenie Lwówka?może za Mieszka I!).A to,ze jest matematykiem to mocny argument?Po tym wszystkim co dzieje się w Polsce w ostatnich miesiącach mamy poprzeć prawicę i to jeszcze w Lwówku Sląskim?
AparatElżbieta do Andrzej
Czwartek, 2018-10-11 12:17
O tym nie miałam pojęcia. Dobrze wiedzieć, tym bardziej zagłosuje na tego Pana. Pozdrawiam
Aparatsalomea
Czwartek, 2018-10-11 14:16
Do "Andrzej".
Zgadzam się z tobą całkowicie-będę namawiał też aby moi sąsiedzi glosowali na Pana Kobiałkę.Młody,energiczny,dobitnie wykształcony,przystojny,ma nauczycieli rodziców,jeździ jak prawdziwy Polak na Marsze Niepodłeglości do Warszawy i co najważniejsze jak słyszałem bedzie chciał upamiętnić Pana Prezydenta profesora Lecha Kaczyńskiego w jakimś centralnym miejscu w rynku pomnikiem.Cegiełki można bedzie zbierać już zaraz po zaprzysiężeniu na Burmistrza.Cieszę się,ze w PKW starał się o poparcie swego komitetu i swojej osoby na Burmistrza przez partię Prawo i Sprawiedliwość.Zwyciężymy razem z naszą Partią PiS w samorządzie lwóweckim a Bruksela nie będzie się nam wtrącała ze swoimi srebrnikami na chodniki.Proponuję rozmowy z sąsiadami i przekonywanie ich do głosowanie na patriotów.
AparatDo salomea
Czwartek, 2018-10-11 16:31
Ludzie specjalnie rozsiewaja jakies plotki o kaczynskim, bo nie maja sie czego przyczepic, bo zawsze sie znajda ci ktorzy chca zeby bylo kolesiostwo. Gosc jest niezalezny, stanal przeciwko ukladowi, to wypisuja brednie. Niech burmistrz wrescie bedzie od nas obywateli, a nie Pani Mariola ani Pan Ludwik bis
Aparatlucyna
Czwartek, 2018-10-11 18:45
Do "Do salomea".
Ty gościu a co to znaczy "...niech burmistrz wrescie (oryginalna pisownia) będzie od obywateli ...?".Przypomniała mi się sytuacja jak głosowałem w 2014 roku.Pewna pani z Dworka mówi do komisji,ze jeszcze nie otrzymała kartki do głosowania na premiera-komisja się zaśmiała.To nie ty przypadkiem?
Aparatdo Salomea
Czwartek, 2018-10-11 21:55
A po te cegiełki to od kiedy i do kogo? Pytam, bo też chcę się dołożyć do tak patriotycznego i szczytnego celu.
Dodaj komentarz

Kalendarz wydarzeń

Prev
Październik 2018
Next
Po Wt Śr Cz Pi So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Mini_otwarcie-dw-360-2018
Czwartek, 2018-10-18
List_mini_wieslaw-ziolkowski-
Czwartek, 2018-10-18
List_mini_kww-karol-wilka-2018-10
Czwartek, 2018-10-18
List_mini_policja-kontrola-predkosci
Czwartek, 2018-10-18
List_mini_wlen-przedwyborcza-debata
Czwartek, 2018-10-18
List_mini_walec-drogowy
Czwartek, 2018-10-18
List_mini_burmistrz-przelomu-wiekow
Czwartek, 2018-10-18
List_mini_czujka
Środa, 2018-10-17
List_mini_pielgrzymy-karpacz
Środa, 2018-10-17
List_mini_re-konstrukcja
Środa, 2018-10-17
List_mini_edzie-rewitalizacja-parku-w-lubomierzu
Środa, 2018-10-17
List_mini_cezary-przybylski-popiera-niezaleznych
Środa, 2018-10-17
List_mini_woda-nie-do-spozycia
Wtorek, 2018-10-16
List_mini_artur-mazur-pis-2018
Wtorek, 2018-10-16
List_mini_inauguracja-sportowego-roku-szkolnego
Wtorek, 2018-10-16
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
Aktualności | Wydarzenia | Ludzie | Samorząd | Na sygnale | Wywiady | Historia | Galeria | Ogłoszenia |  Reklama | Praca